poniedziałek, 14 lutego 2011

Future....

Notka jak tytuł wskazuje dotyczy przyszłości!
Mam mnóstwo tematów na nowe posty, tylko brak czasu je ogranicza:(
Mam nadzieje, że teraz będzie inaczej i uda mi się co nie co tu napisać:D
Tematy mam tak różne, że nie da się tego podciągnąć pod jakąś nazwę.
Będzie coś o modzie, filmach, muzyce, gwiazdach, kilka poważnych tematów, studiach, kosmetykach, książkach i jeszcze coś tam:D
A na razie kilka zdjątek na pocieszenie
PS. Jutro planuje coś konkretnego napisać:P
Mała ciekawostka, przyszłość w kilku językach:
future, бъдещ, будучына, budoucí, Zukunft, fremtid, tulevik, futuro, tuleva, avenir, μελλοντικός, budućnost, jövendő, avvenire, posterus, ateitis, framtid, viitor, майбутнє
:

















































Jakiś ślad po WALENTYNKACH:











I coś dla mojej współlokatorki:P







To Oni byli razem???!!!



1 komentarz:

  1. brak czasu...

    zatkało mnie jak zobaczyłam te zdjęcia :P a no byli - nawet się zaręczyli :)

    OdpowiedzUsuń