wtorek, 15 marca 2011

Hmmm...

Krótki wpis, ale mam nadzieję dość intrygujący albo chociaż zaskakujący!
Przechodząc do sedna będzie o "gumkach", "kondomach", "prezerwatywach" czy jak kto woli:P
Grzebiąc ostatnimi czasy w internecie natknęłam się na ... cóż jak dla mnie zaskakujące zastosowanie, a raczej wykorzystanie prezerwatyw (a myślałam, że służą tylko do jednego). A jednak okazało się, że mają też inne użycie:D
Jakie??? Myślę, że trudno by wam było zgadnąć, no bo do czego mogą służyć gumki jak nie do zapobiegania ciąży i chorób przenoszonych drogą płciową? I tu zaskoczenie bo użyto ich do stworzenia cudnie kolorowych kreacji!!! No cóż, różne rzeczy ludziom do głowy przychodzą. Dość ciekawy pomysł nadający się (jak dla mnie) tylko do galerii sztuki, choć znaleźli się i tacy którzy noszą te stroje:D Osobiście podziwiam tę sztukę, ale nigdy bym czegoś takiego nie założyła!!! Aczkolwiek "nigdy nie mów nigdy".
No, a teraz zdjęcia dla zainteresowanych.
















































Kilka odważnych pań:













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz