czwartek, 10 marca 2011

Ja chce już lato!!!

No dobra na początek może wiosna wystarczy, ale niech już przyjdzie:/
Wybrałam sobie kilka tematów, które chciałam poruszyć na moim blogu, i co? Stwierdzam, że teraz są nieciekawe, oklepane, albo nie mam nastroju żeby wdrażać się z w temat:(
No cóż zostają ukochane zdjęcia, tak aby był chociaż ślad, że tu zaglądam:D
No i może kilka słów o filmie który w końcu udało mi się obejrzeć.
Tak więc oglądałam ostatnio "Wyspę tajemnic"



z Leonardo DiCaprio- ostatnio coś polubiłam tego aktora ("Incepcja")



i planuje zobaczyć także "Krwawy diament"



, "Drogę do szczęścia"



, "Infiltracje"



, oraz "Aviatora".



Oglądałam także "Titanica"-kilka razy



, "Niebiańską plażę"- także wielokrotnie



, "Romeo i Julia"- klasyka.



Zobaczymy co z tego wyjdzie:D
A teraz ukochane fociachy:P

















































1 komentarz:

  1. a kto nie czeka na cieplejsze dni? ehhh... ale jakby coś się zaczęło dziać za oknem :)

    OdpowiedzUsuń