sobota, 21 maja 2011

Juwenalia

Jak w tytule postanowiłam odnotować fakt, że ostatnie 3 dni przebiegały u nas pod znakiem koncertów, pochodów, zamykania ulic i wszędobylskich (często przebranych, np. za Spider-mana, królika, czy Świętego Mikołaja) studentów jeżdżących za darmo komunikacją miejską:D Ja osobiście byłam uczestnikiem koncertu drugiego dna Juwenaliów gdzie grał zespół StarGuardMuffin z Kamilem Bednarkiem na wokalu. Właściwie to o pozostałych zespołach, które grały tego dnia nigdy nie słyszałam więc czekałam z niecierpliwością na SGM. Muszę jednak przyznać, że zespół Plagiat 199 był całkiem niezły a Pani, która śpiewała dość szalona- i dlatego zespół zdobył moje uznanie. Gwiazda wieczoru rozpoczęła swoje "show" przed północą, ale warto było poczekać. Co prawda znałam wcześniej tylko jedną piosenkę SGM, ale za to teraz będę aż do zdarcia zasłuchiwać się w rytm reggae "Szanuj"- debiutancka płyta zespołu i oczekiwać z niecierpliwością nowej płyty, która ma się pojawić już w czerwcu!!!!!!! No i jeszcze muszę wspomnieć o tym, że sam Bednarek na żywo wygląda o niebo lepiej niż w telewizji. Przyznam się do zbrodni jaką popełniłam i za co potępia mnie moja współlokatorka-nastąpiła zmiana mojej tapety-pulpitu na..... a jakże, dobrze myślicie- zdjęcie Kamila:P









Zdjęcie z koncertu:

2 komentarze:

  1. zawsze wiedziałam, że masz w sobie coś z Pokemona...

    OdpowiedzUsuń
  2. na koncercie:
    http://kwejk.pl/obrazek/101185/pokemon.html

    OdpowiedzUsuń