wtorek, 3 maja 2011

Już czas

W końcu zebrałam się w sobie, aby napisać nowego posta...
W sumie to nawet jest o czym, o...... pewnym chłopaku,a nawet kilku przedstawicielach płci przeciwnej:P W poprzedni weekend byłam odwiedzić dawno niewidzianą koleżankę i tak się złożyło, że trafiłam na troszkę większą imprezę niż przypuszczałam.
Część ludzi znałam osobiście i to już kilka ładnych lat, część rozpoznawałam z widzenia, a reszty nigdy na oczy nie widziałam, ale teraz już znam całkiem dobrze:D
Oczywiście nie obyło się bez kilku hmmm... litrów:D wódki i odrobiny piwa na koniec:P
Co prawda niektórzy się..., no "odpłynęli" w trakcie imprezy, na szczęście ja się dzielnie trzymałam (mimo, że musiałam pić karniaki:/). Muszę się pochwalić, że piłam z zakonnikiem, właściwie to już byłym:D-nigdy bym nie powiedziała, że On pójdzie do zakonu!! Właśnie mężczyźni, no więc był tam taki jeden niejaki Dawid!!!!! Znałam Go wcześniej z widzenia (to samo LO) i nie mam pojęcia dlaczego wtedy Go nie zauważałam!!!! D. jest taki..... słodki, zabawny, mądry i.... Eh no jest super:D Niestety przyczepił się do mnie chłopak mojej koleżanki, dziwnie się czułam (Ona była cały czas z nami). W końcu udało mi się Go jakoś pozbyć, ale moje miłości już odjeżdżało:( Przegapiłam taką szansę. Następna raczej nie nadarzy się za szybko gdyż owy Pan studiuje w .... Poznaniu!!! No jakaś masakra;;;;(
Na pocieszenie zostały mi zdjęcia z imprezy:), codziennie je przeglądam i liczę na szybką powtórkę imprezy z uczestnictwem całej ekipy!!!!
Ostatnio zastanawiam się co by było gdyby... czysto teoretycznie- gdybym nie zerwała z swoim byłym? Właściwie to nigdy mi się nie podobał, ale kocham Go jak brata, taki misio do drapania HeHe
Nie, nie mogłabym być z Nim nic do Niego nie czując. No bo jak dla kasy?
Ja tak nie potrafię, po co miałabym Go ranić i tak dostatecznie dużo prze zemnie wycierpiał. Czasami mam jednak wrażenie, że gdy na mnie patrzy i nasze spojrzenia się spotkają, że On coś jeszcze czuje...
Czas leczy rany w końcu Mu przejdzie, a może to ja mam jakieś omamy?
Wszystko jest możliwe:D
Ale chaotyczny wpis. To przez te egzaminy w weekend nie mogę się skupić.
Jeszcze nic nie umiem i jakoś nie mogę się zmusić do nauki, ale dam, radę- muszę! Już tylko Dwa miesiące i to nie całe:D
Ok to tyle, następny wpis postaram się dodać po weekendzie. Będę już w Bydgoszczy i mam nadzieję będę miała więcej czasu na napisanie czegoś sensownego.
A teraz koniec zanudzania, poszukam sobie jakiś fajny film i pełny relaks, jutro natomiast nauka!
Dobranoc:*:*:*
Ps.
Maja kiedy jedziesz do Bydzi???
Ps.2
Oglądałam Turystę- genialny film i zaskakujące zakończenie! Depp oczywiście cudowny:P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz