czwartek, 24 lutego 2011

Zmierzcha!!!

Coś ostatnio często tu piszę, ale to chyba dobrze???
Mam nadzieję, że nie będzie tak jak na początku (wpis, wpis, wpis, a potem pustka).
Zauważyłam, że nie zamieściłam jeszcze posta o, jakżeby inaczej moim ukochanym "Zmierzchu"!!! Dlatego trzeba to niedopatrzenie nadrobić. Dziś tylko zdjęcia i może jakieś moje ulubione cytaty? Tak to na razie wystarczy:D A w ( i tu mam nadzieję) niedalekiej przyszłości pokażę moją kolekcję zmierzchową:P
Tak, tak jestem małym świrkiem, który ma nie pokolei w głowie:P HiHi
Moja ukochana sesja:















Skądś to znam:P Hmmm...















































To zdjęcie jest mega słodkie:D


Moje ulubione:D


Ech... mam jeszcze tyle tych zdjęć do zamieszczenia tutaj aby Was podręczyć, ale to przy innej okazji:P

2 komentarze: