sobota, 4 czerwca 2011

Dawno, dawno temu.

Nie wiem jak mogłam zapomnieć, że kiedyś tak kochałam ten zespół!
Większość Polski pewnie zna co najmniej 2 ich teksty na pamięć- jak nie więcej!
Ja należę do grupy, która zna ich kilka:D
Niestety Ania Wyszkoni już z Nimi nie śpiewa, jakiś czas temu wybrała karierę solową.
Osobiście wolałabym, żeby jeszcze trochę z Nimi popracowała, jednak skoro czuła, że to już do niej nie pasuje to bezsensu byłoby męczenie się i próba zadowolenia wszystkich na siłę. Z tego co ostatnio widziałam zespół Łzy- bo to o nim oczywiście cały czas mowa, znalazł nową wokalistkę i wydali razem płytę. Nie miałam przyjemności jeszcze jej słuchać, ale postaram się szybko nadrobić to niedopatrzenie.
Teraz czas na kilka wybranych przez mnie utworów tej grupy:











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz